BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Welcome To My Blog

Thursday, December 22, 2011

Morli Family

jeng jeng jeng jeng..
this is my 2nd part time jobs !
hahahahah

ad byk ag workers..but x sempat amek la..cos dowg mlm shif...
ad yg cuti...kan smlm PMR! 
haha..

congrats to my mei mei n siok ting...dpt 8A'S
n faiz... 
n all la! haha


~~~~~~


haha...dis 2 lovely boy! 
ah sheng n ah bing ^^

Tuesday, December 20, 2011

Petanda Dia Adalah Jodoh Kita

Berikut adalah 10 petanda yang menunjukkan dia adalah jodoh kita.

1. Bersahaja

Kekasih kita itu bersikap bersahaja dan tidak berlakon. Cuba perhatikan cara dia berpakaian, cara percakapan, cara ketawa serta cara makan dan minum. Adakah ia spontan dan tidak dikawal ataupun kelihatan pelik.

Kalau ia nampak kurang selesa dengan gayanya, sah dia sedang berlakon. Kadang-kadang, kita dapat mengesan yang dia sedang berlakon. Tetapi, apabila dia tampil bersahaja dan tidak dibuat-buat, maka dia adalah calon hidup kita yang sesuai. Jika tidak, dia mungkin bukan jodoh kita.

2. Senang bersama

Walaupun kita selalu bersamanya, tidak ada sedikit pun perasaan bosan, jemu ataupun tertekan pada diri kita. Semakin hari semakin sayang kepadanya. Kita sentiasa tenang, gembira dan dia menjadi pengubat kedukaan kita.

Dia juga merasainya. Rasa senang sekali apabila bersama. Apabila berjauhan, terasa sedikit tekanan dan rasa ingin berjumpa dengannya. Tidak kira siang ataupun malam, ketiadaannya terasa sedikit kehilangan.

3.Terima Kita Seadaanya

Apapun kisah silam yang pernah kita lakukan, dia tidak ambil peduli. Mungkin dia tahu perpisahan dengan bekas kekasihnya sebelum ini kita yang mulakan. Dia juga tidak mengambil kisah siapa kita sebelum ini. Yang penting, siapa kita sekarang.

Biarpun dia tahu yang kita pernah mempunyai kekasih sebelumnya, dia tidak ambil hati langsung. Yang dia tahu, kita adalah miliknya kini. Dia juga sedia berkongsi kisah silamnya. Tidak perlu menyimpan rahsia apabila dia sudah bersedia menjadi pasangan hidup kita.

4. Sentiasa jujur

Dia tidak kisah apa yang kita lakukan asalkan tidak menyalahi hukum hakam agama. Sikap jujur yang dipamerkan menarik hati kita. Kejujuran bukan perkara yang boleh dilakonkan. Kita dapat mengesyaki sesuatu apabila dia menipu kita.

Selagi kejujuran bertakhta di hatinya, kebahagiaan menjadi milik kita. Apabila berjauhan, kejujuran menjadi faktor paling penting bagi suatu hubungan. Apabila dia tidak jujur, sukar baginya mengelak daripada berlaku curang kepada kita.

Apabila dia jujur, semakin hangat lagi hubungan cinta kita. Kejujuran yang disulami dengan kesetiaan membuahkan percintaan yang sejati. Jadi, dialah sebaik-baik pilihan.

5. Percaya Mempercayai

Setiap orang mempunyai rahsia tersendiri. Adakalanya rahsia ini perlu dikongsi supaya dapat mengurangkan beban yang ditanggung. Apabila kita mempunyai rahsia dan ingin memberitahu kekasih, adakah rahsia kita selamat di tangannya?

Bagi mereka yang berjodoh, sifat saling percaya mempercayai antara satu sama lain timbul dari dalam hati nurani mereka. Mereka rasa selamat apabila memberitahu rahsia-rahsia kepada kekasihnya berbanding rakan-rakan yang lain.

Satu lagi, kita tidak berahsia apa pun kepadanya dan kita pasti rahsia kita selamat. Bukti cinta sejati adalah melalui kepercayaan dan kejujuran. Bahagialah individu yang memperoleh kedua-duanya.

6. Senang Bekerjasama

Bagi kita yang inginkan hubungan cinta berjaya dan kekal dalam jangka masa yang panjang, kita dan dia perlu saling bekerjasama melalui hidup ini. Kita dan kekasih perlu memberi kerjasama melakukan suatu perkara sama ada perkara remeh ataupun sukar.

Segala kerja yang dilakukan perlulah ikhlas bagi membantu pasangan dan meringankan tugas masing-masing. Perkara paling penting, kita dan dia dapat melalui semua ini dengan melakukannya bersama-sama. Kita dan dia juga dapat melakukan semuanya tanpa memerlukan orang lain dan kita senang melakukannya bersama.

Ini penting kerana ia mempengaruhi kehidupan kita pada masa hadapan. Jika tiada kerjasama, sukar bagi kita hidup bersamanya. Ini kerana, kita yang memikul beban tanggungjawab seratus peratus. Bukankah ini menyusahkan?

7. Memahami diri kita

Bagi pasangan yang berjodoh, dia mestilah memahami diri pasangannya. Semasa kita sakit dia bawa ke klinik. Semasa kita berduka, dia menjadi penghibur. Apabila kita mengalami kesusahan, dia menjadi pembantu. Di kala kita sedang berleter, dia menjadi pendengar.

Dia selalu bersama kita dalam sebarang situasi. Tidak kira kita sedang gembira ataupun berduka, dia sentiasa ada untuk kita. Dia juga bersedia mengalami pasang surut dalam percintaan. Kata orang, “lidah sendiri lagikan tergigit”, inikan pula suami isteri’.

Pepatah ini juga sesuai bagi pasangan kekasih. Apabila dia sentiasa bersama kita melalui hidup ini di kala suka dan duka, di saat senang dan susah, dialah calon yang sesuai menjadi pasangan hidup kita.

8. Tampilkan kelemahan

Tiada siapa yang sempurna di dunia ini. Tipulah jika ada orang yang mengaku dia insan yang sempurna daripada segala sudut. Pasti di kalangan kita memiliki kelemahan dan keburukan tertentu. Bagi dia yang bersedia menjadi teman hidup kita, dia tidak terlalu menyimpan rahsia kelemahannya dan bersedia memberitahu kita.

Sudah tentu bukan senang untuk memberitahu dan mengakui kelemahan di hadapan kekasihnya. Malah, dia tidak segan mempamerkan keburukannya kepada kita. Misalnya, apabila dia bangun tidur ataupun sakit dan tidak mandi dua hari, dia tidak menghalang kita daripada melawatnya.

Apabila kita dan dia saling menerima kelemahan dan sifat buruk masing-masing, memang ditakdirkan kita hidup bersamanya.

9. Kata hati

Dengarlah kata hati. Kadangkala, manusia dikurniakan Allah deria keenam yang dapat mengetahui dan memahami perasaan pasangannya. Dengan deria batin ini juga kita dapat saling tahu perasaan masing-masing.

Kita dan dia juga dapat membaca fikiran antara satu sama lain dan dapat menduga reaksi dan tindakbalas pada situasi tertentu. Apabila kita yakin dengan pilihan hidup kita, tanyalah sekali lagi. Adakah dia ditakdirkan untuk kita?

Dengarlah kata hati dan buatlah pilihan. Serahlah segalanya pada ketentuan yang maha berkuasa.

10. Solat Istikharah dan Tawakkal

Jodoh dan pertemuan semuanya di tangan Allah SWT. Manusia hanya perancang di pentas dunia ini dan skripnya ditulis oleh yang maha esa. Adakalanya, dalam memainkan peranan sebagai pelakon, diberi petunjuk melalui mimpi atau gerak hati.

Mimpi memang mainan tidur, tetapi apabila kita melakukan sembahyang Istikharah dan memohon supaya Allah memberikan petunjuk, insya-Allah dengan izinnya kita mendapat petunjukNya. Jika dia pilihan kita, buatlah keputusan sebaiknya.

Jika tidak, tolaklah dia dengan baik. Semua yang kita lakukan ini adalah bagi mendapatkan kebahagiaan hidup di dunia. Setelah semuanya diusahakan, berserahlah kepadaNya dan terus berdoa. Ingatlah, nikmat di dunia ini hanya sementara.

Nikmat di akhirat adalah kekal selamanya.

Tuesday, December 13, 2011

love him!


Wednesday, December 7, 2011

我是一只小小小小鸟 》《

有时候我觉得自己像一只小小鸟  
 想要飞却怎么也飞不高   
                 也许有一天我攀上了枝头却成为猎人的目标  
 我飞上了青天才发现自己从此无依无靠 
  每次到了夜深人静的时候我总是睡不着 
  我怀疑是不是只有我明天没有变的更好 
  未来会怎样究竟有谁会知道  
 幸福是否只是一种传说我永远都找不到 
  我是一只小小鸟  
 想要飞呀却飞也飞不高 
  我寻寻觅觅寻寻觅觅一个温暖的怀抱  
 这样的要求不算太高  
 我是一只小小鸟  
 想要飞呀却飞也飞不高 
  我寻寻觅觅寻寻觅觅一个温暖的怀抱 
  这样的要求不算太高  
 所有知道我的名字的人啊你们好不好 
  世界是如此的小我们注定无处可逃 
  当我尝尽人情冷暖当你决定为了你的理想燃烧  
 生活的魔力与生命的尊严哪一个重要 
 我是一只小小鸟 
  想要飞呀却飞也飞不高
  我寻寻觅觅寻寻觅觅一个温暖的怀抱 
  这样的要求不算太高  
 
 我是一只小小鸟  
 想要飞呀却飞也飞不高   
我寻寻觅觅寻寻觅觅一个温暖的怀抱  
 这样的要求不算太高  
 这样的要求不算太高
这歌词很有意思!good ! i like this song n ding dang!!!

Tuesday, November 29, 2011

i love syafiq azizul 4eva

hubby : i cyg u honey..klu i men2 gn u..dr dlu lg i da wt..bkn skg..jgn r mrh..u pown dlu wt hal yg sme..

lg trok dr pe yg i wt nie..tp i ttp trime u .u mrjk,u mrh,u maki hamun i..i diam je..

sbb pe..sbb i sbr..i cyg u sgt..

SBB I DA JDKN IDUP U SGT SSH..S0 SKG I NA JDKN IDUP U BHGIE!


dr saat ini,i realise im doing d rong things yar>?
dy cyg kt i sgt..

tp ad 1 mse i tinggalkan die sbb  ati i terjth cinta gn sowg..

bile die tahu,die mrh sgt kt i..

but i wat xtaw je..cos i x jumpe die at all sjk cinta 2 starting...

hm..tp die dtg jumpe kt i gk..tnyer mcm2..

hm.buntu giler mse 2! xtaw mne 1 pilihan yg btl...

at least..i 2ther gn die semula...

i skt ati..bile i myakiti die..

tp ok la...now i da bhgia...

i like him so much..cos die la yg taw perangai i mcm mne..

bile i maki hamun die..sampai ayat babi sial etc..

tp die ttp diam xnk lawan lek..

1 ari ,i minx putus gn die..

but he said : 

AKU X TRIME..AKU TTP NA GN U GK SAMPAI AKU MATI ..

I LOVE U SO MUCH SYAFIQ!

Sunday, November 13, 2011

will u do these always till our ends?

dear,
i got alot of things want to say is...
im now very tired cos of part time..
and im so surprise is dat our future then...

what i like is..
u will fetch me when i finish my work..
u will buy me HL milk ..
u will mop my house,swept my house..
u will gave THEM bath..
u will cooked for me..
u will buy me a supper everyday..
u will make drinks when i wake up..
u will massage me when i was pain...
u will tied my hair..
u will buy medicine when i was sick..
u will giving me pocket money when each morning..

i love this way u r <3
i love u so much my popoeye ;-)

hope this will lasting 4eva :-)


Thursday, November 10, 2011

tired ;-(

ari2 i rse penat je skrg...
adoyai..
mlm da la lek kol 1 ++
pg lak kje kol 9..
adeehhh....
penat seyh !!!

ag 11 months ek?hahahahahah
hmmm...no comment...
bia la rahsia...:-)

Thursday, October 27, 2011

JJ LIN(林俊杰) 她说 (she says)


她静悄悄的来过,她慢慢带走沉默
只是最后的承诺,还是没有带走了寂寞...




我们爱的没有错,只是美丽的独秀,太折磨...
她说无所谓,只要能在夜里翻来覆去的时候有寄托...
等不到天黑,烟火不会太完美。
回忆烧成灰,还是等不到结尾。
她曾说的无所谓,我怕一天一天被摧毁...
等不到天黑,不敢凋谢的花蕾,雨也在跟随,翻开刺痛的滋味。
今后不再怕天明,我想只是害怕清醒...
不怕天明,我想只是害怕清醒

JJ Lin 林俊傑 - 我很想愛他 (CD Version)


天空 下起雨了
他撐的傘 在你身邊陪著
可是 我不快樂
因為看見 他臉上的笑 是很勉強的

我很想愛他 但是眼睛在說謊
隱瞞比較容易吧 免得感情變的複雜
我很想愛他 但是理智在吵架
退出可能解圍嗎 誰能給我一個好的回答

如果 再捨不得
這樣下去 我們每個人都是受害者

我很想愛他 但是眼睛在說謊
隱瞞比較容易吧 免得感情變的複雜
我很想愛他 但是理智在吵架
退出可能解圍嗎 誰能給我一個好的回答

當愛情陷在危險邊緣
是否都會傷痕纍纍
是否都會苦不堪言

我很想愛他 但是眼睛在說謊
隱瞞比較容易吧 免得感情變的複雜
我很想愛他 但是理智在吵架
退出可能解圍嗎 誰能給我一個好的回答

愛情教會我們都放不下

不爱也是一种爱 周惠 MV

Tuesday, October 25, 2011

offer!!!


Monday, October 24, 2011

QUIT SAYING u love me


Friday, October 21, 2011

a relationship


Women do not know y our men is so care about our ex- boyfriend?

coz they know, not they r not confident, but they r afraid dat one day you will leave him forever.


neva see dat how much  I love u, cos I only love u when it isinvisible 2 u; Also, u cannot see my most lonely, cos only when u see me, n i was the most lonely one.


coz im a girl i get told 2 neva accept a drink 4rom anyone. 2 always immediately lock my car doors n windows. 
2 neva walk alone at nite. 2 neva go 2 d pool by myself. etc etc etc.. 


im a girl. i deal with all the crap guys dont have 2. 


so guys pls try looking through girl’s point-of-view 4 once.

Wednesday, October 19, 2011

sometime i was thinking,should i giving up or else?many question is surrounding me.
1- i could find a better one who r same wealth,riches
property like my family position.
2- y should m d 1 who have to long-suffering n tolerant to urs?my family or other wont be like urs!
3- im not malay but im chinese ok?
4- if urs keep saying that im like a child?childish?how bout u all?fuck off just all d same thing.!
5- i just know dat im more riches,more discipline but im not like a rude gal as urs xxxxxx.. wtf? if u want busybody?
im so sick of this situation in  his family now..sometimes my granny will repeat n repeat asking d same thing..''ah girl, don't u think so grievance myself to them?n need to obey them? n now,im started frusting it now..n DON'T think dat u r talking behind me in ur family then u will be proud?just quite shame for my family only..cos u r loser,u r not kind of a rich family,agak2 la( mandarin meaning ).
I will always be my,im just a normal gal,heading a normal life.but im more discipline,n a girl who has her own principle,who has a mind of her own,im still follow my own distinct character!!

and dont so kepohchi la..add my facebook n keep spying me about my status?hehehe...
n im not asking a bowl of rice with urs?wtf? what u want to post...just post la...im wont mind also la fuckers..oops...


i just know...i wont go or wateva la if got drag in with urs,i just be myself..dont meet,dont talk,dont ever want to ok with me in now..i don want living in malay style.

hey galz....nah fuck u back..,.!do u understand it wat im writing about??

Thursday, October 6, 2011

pening

so pening..beb!
pe la.mne music i p ek..
bosan siot klo da cm ni!!.

rse pnt nyer 1 ari jlnkan 2 kje..
tp nk cmne kan..
tp 2 la..sampai kol 1 mlm..adooiii!!!

Friday, September 30, 2011

my wedding dress for album shooting later and wedding day on my side-)

it's supposed 2 b married on this dec'2011..
but i was cancel n postpone edy ^^
bcoz of still got alot of debt yet..
aidooooiiiiiiiiiiiii!!!!
how i wan 2 clear it ah?
too much! damn!
shall i do some dinner event 4 my wedding day?like malay traditional?
in my brain hav alot of question marks!?????

so wat i should gonna do now???????????
pls dont torture me yeah!

what i want is....
1.
3 gown wedding dresses
2.
.baju nikah (white)   
hantaran
rings
3.
storyboard album
4.
video captured,recording
5.
ask make up freak for doing my make up
ask wayne tang for doing my photo shooting..

AND THIS IS MY WEDDING DRESS

VEIL !!

of cos ad byk lagi la... lom pilih ag 2...

and i want make up freak for make up !

Thursday, August 25, 2011

kixiao pnyer tino

im d winner (da lme x syok sendiri)..
jgn la kai cre u...wa lom kai cre chinese style g beb!.hahha....
klo nk settle.settle abes la..
i2 pown ko yg minx nk jumpe kite!
pe lak dkatekan''xnk amek tahu''haha...
da xtaw nk lawan i da ke...
ke u rse u ni ''xpe la i kalah''xya la dok!
upe lak..ko mne ad maruah..haizz
secre mcm semlm...but for me..
its like a Trivial beb!!!
kelako i smlm...
pg2 da kne kejut...mmg (kixiao)
lu igt lu myk langsi ka...
lu lom lihat gua pnyer cre ag..
konfirm ko giler t!...
cre settle mcm budak2..
kalah nmpk ..takut nmpk!
2 lidah biawak...normal la..
lu ingat wa ni budak2 mcm ko ek?
lu igt wa tkt?haha..
xtaw lak cre melayu (ko) mcm ni...
tp xtaw ag ek cre cine mcm mne...
eleh...so xiao!sot!
wa ad ke x puas ati gn ko?
wa x ckp pape pown..sendiri nk terase...
hahha...
wa x pk pown ko ni kwn ke x..
wa x iginnnnnn x pk gk la wei...
bajet nmpk?
lancau!
0o0o0o0o0o0o0o0!!!!

Tuesday, August 23, 2011

sepucuk surat dr si dea

x sangke aq ley jd sampai cm nie skli..
aq syg sgt kt dy..tp np dy wt cm nie kt aq..
ad da byk sbr gn dy..
aq tau dy byk mslh..

tp,
npew dy lgsg xle na phm aq..
aq pnt,skt,dy wt cm aq nie x wujud je..
aq snggup wt yg terbek utk dy..
tp..entah..aq pon xtau nk ckp cmne..
aq slu pkkn ati dy..dy?
xde pn..lg bg aq ssh ati ad r..
tp aq phm..mmg cre dy cm2..
tp np dy xle pk ke..
maybe aq bkn spe2 utk dy lg..
aq redha klu nie bkn jdoh aq..
last klu aq btl2 putus gn dy..
aq xkn cri pmpn len selen dy..
walaupun dy xna kwin gn aq..
aq berdoa pd allah..
spye aq akan mati dpn dy dlm keadaan dy sdg happy..amin..
syazliana..aq syg sgt pd ko...
pasnie up2u..
aq xle na halang ko..2 sme hak ko utk kwn gn spe2
ko na buang aq pn aq trme..
tp..jgn smpai ko menyesal..
aq xna ko mnysal gn perbuatan yg ko pnh wt kt aq..


ni msj da lme...rse nyer da 3 bln lpas da kowt...tp i terbce lak kt msj die yg die da lme myimpan..
hahahahah!
aptb la !



yg penting in our future,will u do this as ths pic above...huhu :-)




Friday, August 19, 2011

no tails ^^

ahahahhahahaha..mmg xxxx tol jande ny...x pk diri sendiri dlu...LEK LU!!KO MAKI KAZEN AKU..KO 2 SPEW?AHAHAHHAHAH..

 WOIT  BETINA YG XDE OTAK!LU XYA AJR WA PE 2 KAFIR OR TO MY KAZEN!!
neraka syurga..Allah sje yg tahu tmpat kte kt SANA nt..manusia tiada hak menentukan nya...manusia hnya buat amal dan kebaikan di dunia utk merebut samada SYURGA/NERAKA..mana satu pilihan kita.. ♥
MULUT JGN LONGKANG SGT...kaw xtaw ke bln pose ?oops upe...u kan tidak xxxx...ehehehehhe...bese la otak mcm u 2...kne kasi berus cket... u lagi terok taw?
sbagai org muslim bkn nk show keburukan tp kebaikan, kelebihan, n keindahan..mulut mcm longkang...eee ..geli tol asyik saying 'bakal masuk neraka'..seliidik n kaji dlu er...wa sosial ni wa pnyer prinsip,ko pown sme gk,..tp wa sosial xde lah sampai mulut mcm kaw 2..
jgn ske kate''''bakal masuk neraka.''''.hbes mcm perangai yg gedik sgt 2?gtl cr laki..tido cny tido sne...x tkt ke dpt HIV?AIDS!!!perghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...mmg ko rse x geli la kan?tp sungguh geli la weyh!cermin diri dlu!selidik dlu!
pe pown xley la si cik shazwin ny!hahahah
perghhh api api api api...sabar ler aku ni..Astarfirullahalazim


Thursday, August 18, 2011

How does getting rewarded through sharing sounds like to you? Join #ChurpChurp today and bring more friends to the community!

How does getting rewarded through sharing sounds like to you? Join #ChurpChurp today and bring more friends to the community!

Wednesday, August 17, 2011

my family

   
this is my uncles :P



 this is my aunty
nice? 

 my grandma n my cousins
 kak indon (kak emy)
 celine & janice

yuhuuuuu
 grace n my cousins
me ,ma mummy n valerie my sis :p

Monday, August 8, 2011

Muallaf

A Mualaf whom HE has touched,to understand life,
given the strength as well as the determination by ALLAH swt to accept HIS love.
Although I am still secretly embracing Islam
insya Allah I will make it known to the everyone when the time comes,
for HE loves all of us, 
especially those who love themselves & others for Allah swt.....
In Islam, everyone is related, and we are family....

Monday, August 1, 2011

pose

aiyak...
its quite difficult lo...
want to pose.
never mind la..
thinking dat im on diet lo.hahaha
actually im so stuck..
n suck
ish ish...
so hungry right now !

aiyo..boss...when u r going for giving bonus leh?
so long time liao leh..
haha...
i need money to paying debt lo..

1 think i feel so unhappy..
n dont know what happen...
never mind never mind..
kumpul harta 1st... :P

this year raye don know what to do..
stay at home?haha
trying to like other ppl for praying terawih..
23 rakaat..
ok la..but nobody to accompany leh..haizzz!
i don care la what d syafiq's sis n bla bla bla try to make story..
i living my own..not using ur money also...
use my brain..not yours?
haha
Xd..
kalau itu ary xckop dmrh gn syafiq..sila bg tahu iyer?

and this is my character..!!

Thursday, July 28, 2011

==

perghh...kwg ajo btol..ko 2 bljar ag..bkn hak ko gk..my attitude?haha
u r worst than me fxxk!xtaw cite..tp nk mcm taw cite lak..btw what did u know ah?excuse me????
 oh?cre ko 2 cre islam la ek?pk la sendiri dlu!!
hahahaha!!!


jealous ke pe mende ntah?
klo nk cite ag worst?
pe yg u nk compare with me?
got or not?
ko yg bertambah dose kowt???
pe yg i men2?
haha,ko igt i wt sume ni utk syafiq ke?
puih!!!!
ko taw pe?rapat ke gn i?haha x kan?
image good2 but black heart also.

p/s: hei u gal !dont think dat im same race with u wor?cre ckp cre race u ,but don forget im chinese!
klo nk DIAO gn i !!
i ag trok nk kua ayat2 DIAO gn u lek?
sendiri igt lo?
wth?
n 2day...
nasib bek i sendiri tunjuk dialog kaw 2 kt syafiq..
klo x mama syafiq pon xtaw pe cite sbnar nyer?
tp last pon memalukan u gk!
yg i cite sume adlah sbnarnyer..
totally the truth..
i think u la nk belitkan cite kowt?
ape beza about this words of 'RACE'

i xde niat nk cite psl race or what?
n i x compare pown?
tp klo u nk cite byk2..p la wt..
haha..
ade aku kesah?





Wednesday, July 20, 2011

ntah npew ini ari byk nk menulis

sdg memikirkan..
cmne ek..
cube bygkan..
klo itulah ex awk da m'ninggal
u ley trime ke..
and its my 1st love..

dye da left me alone right here..n 4evr.
tibe2 i missing him..
each time i quarrelled wit popoeye,
n popoeye will said this..
''knpew?pk die lagi ke?''
ntah nk jwb pe..
klo skunk pon die came back to me..
bkn die willing to convert..

alot of promises.
mmg i xley upe pown..sampai bile2
even now his girl tnyer psl ex..
pon die xnk bkk cite da.

we'd hurt each other at d same moment..
just becos me n my family..
klo bkn family i..
we will still 2gether right?

u terpkse to leave me.
i skt ati..same like dat time cmne u hurt's rite?..

u shock kan..mse u dpt taw i convert..
sorry ..
just want to end it all..
i cant 4get u.
this is d way i'd chosen..
u avoid me cos u dowan im thinking about u
u know dat if we still 2gether..
like dat time..alot of things will be happening..

u dowan i'm sad,crying,hurts everyday..
for ur happiness n mine..
mcm mne pown..im always loving u..
but the way i loving just in my heart..
and u told me this
u left me cos u nk i epy..
spe2 pon sedih cos in those 7 years ,we had alot of memories..
ramai tnyer asl i msok islam?
i xtaw nk kate pe..
just becos i want to forget u..
left from my family..
and start my new life.
i want to living alone..

mse yg lps?
cpew x pernah nmpk,cmne i idop tanpe u?
how's hard do i live?

pic ahahahaha

style of pass motion..!!!




1st step..
2nd step
3rd

4th
5thhahahahah


my cats...kelako je style tido..haha


Tuesday, July 19, 2011

gedik

eeeeeeee....
ny i nk cite ttg c 'GEDIK' 2
mampos la kaw nk kesah sgt ke psl wa make up
makeup r sendiri
bangang tol!
sbye gn i,tp prangai cm budak..
kepoh!~lancau!

kai baju owg,coli owg,panty owg,,
eeee
pgotor seyh!
diri sendiri xde baju da ke?
walaupun katekan baju ko x cantik
tp at least ley kai kan..
sume nk cantik2..
bek xya idop r mampos!

GRM TOL!

kjp kje,...kjp benti..kjp x kje..
pe la..
ko 2 memilih..
x pk ke klo u anak africa..
simpati cket la woi

kate nye rider?
kelako i n siti dgr..
geli sial..
rider of what?
ghost rider?
rider of basikal?
hahahaha

sume nk berlagak..
haha
ptot r owg kate ko 2 xde agme..
mmg pown..

bohsia ke?
kne surat agme pon bangga..
2 kali?bangga sgt ke?
ish!
lanx r ko nk bpe kali..bkn hak kite pown
sedar r skt..
stupid!

Tuesday, June 28, 2011

candran budus

grm nyer nk bercerita si mamat indon ni,sial!
kate nk tlg..tp wt cite blkg! mengong!
patot pakcik kaw kate die pon x ske kt kaw..
sbb hbeskan duit kt perempuan..
eeeeeeeee........

kwn cmny xya la nk berkwn.
ckp dpn len
blkg len
..

kate nk bakar uma aku?
lol!berani ke?
nk simpan aku?mai la si indon ni !

islam x ajar kite wt solat ajad utk niat nk kite owg mati.!
selainkn kaw yg cr bomoh giler !
kaw 2 xtaw malu! ley lak suh aku jual bdn utk byr hutang!
mengong!~

bkn ke kite da byr separuh mse awl2!
lancau!
ley lak cite mcm2!

smlm kite owg p balai lak disbbkan mamat indon ni la !
tp at last u pon x dpt pape!
hahahahaha

tunggu je la tiap2 bln kite byr kaw..
tp tq taw2...
haha
cos u wt kes report..
kebaikan kite gk..
sbb..
1...ko xya ari2 dtg uma aku bising mcm anjing menyalak gn poji 2..
2...xya nk ugut i lagi !....
3...muke ko cam perogol siak !
4...pe yg ko ugut i sblom ni...igt bek2 taw...jgn upe !
5...umat islam yg i xpernah lihat!kate nk wt solat ajad! mengong la!
tuhan taw k kite wt ape2 pown..
x mcm kaw!

da kate dlu..kite x mampu amout yg seluput..
nk byr bulan2..
ko yg kate ok la pe mek kate ok la !babi kaw!
tp seb bek la ko p wt report polis.
tp bodoh gk..cos bkn dpt ape2 pown...
wt kite kesenangan je..hahahaa..

mesti kaw rse bengang sgt5 kan kan kan !
siak!
hahhahahahha!
ALHAMDULLILLAH!



Monday, June 27, 2011

my deqna ^^


4 of us..hahaha

pe'ah sengal..

ktowg gylak terlbih!

haha...ny lak ( pe pon xley)
perghhh da lme da x kua sme2..
windu nyer!..
ni lak p jusco lagi..adooii... rse mcm bosan siot!
actually mse ni ad motif...iaitu nk meet up wit my deq na.
.!haha


ny la my deqna..
haha..bese la lme x jumpe..
oops.rse mcm x pernah jumpe lagi be4 dis..
ny la 1st time..she n her botak Rd.haha..
x sangka lak at last kite da meet..
best nyer!
klo ad chance...i nk p kl taw gn u (deq)


Friday, June 24, 2011

pergh....im fat alot la !
i want diet diet diet...
x malu gk i gtaw owg hahahaa....
i da gmok?tol la 2..
haizz,,,mmg tol pown..
i nk mcm dlu ...
nk kurus..kurus je!

i nk diet diet diet taw..
skrg mlm i da jarang mamam..
perghhh..
i nk diet..of cos la 2..
grm gk..adooiiii
nk beli ini itu..

bpe bln lagi then nk tinggalkan malaysia..
haiz...
nk simpan duit..byr ini itu la.
haha
planning nk g europe ke uk?
pape je la ..

zzzzzzzzzzzzzzzzz


Thursday, June 23, 2011

my important "she"



this is my grandmum <3..i love u so much..muackhhh
kk

n the right side is my uncle(potato)



ahahahaha....look so fat !

my gong gong :-)
















Sunday, June 12, 2011

new entry post !



this is my popoeye..haha...yesterday we went to jusco..just for relaxing ..long time edy lorh didnt come liao @!oops i'd realise that we r more getting fat liao..omg! here is my bestie = siti..
yesterday im with her,n her hubby too..
<3,we keep posting n posting,
nothing to do ,n this is our job :P

and she gonna be back 2 her aping..so sad lo !
haiz






haha..same pattern kan...:P
saje2 doing d same thing..
its so comfortable!!!!!
i like these carpet..got bulu2..
fuhhh!
i hope i wish can buy a new 1 for my room..
but so expensive ler ..addehh
better buy it from 'pakistan'




my dear syafiq;
i love u alwiz..
i know that im always wants u to hear mine..
but im not purposely..
im so naive,just want a person who really loving me from thier heart..
who n ever.
3 years more til now..and really learned alot from u..
i know how to choose my way and forwards.
i love u so much...
u r the last man in my life til i died...

There was an error in this gadget