BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Welcome To My Blog

Friday, May 27, 2011

bestie n frenz


haha,,saje je upload gmbo about my siti..haha..
ni la die..comel x..sme cam i kan..haha..
i knl die pon x lme gk..bwu2 je..tp da cm twins..
haha..
sbye gn i..tp die tua''cket dr i..
oopss..
bkn kutuk taw..
ahahahha...
i means matang lagi dr i ni..haha
..
die x kedekut..friendly,kindly,lovely,wah !
xley puji sgt...t die berlagak..haha

on my right side is tonyok 'daus',
my beloved one..we just like family...haha...




ni la bagok..
yg ni die sentiasa setia gn tuan die..
mse i lek uma..die ttp ade..mse i kje..kecian gk la..die kne stay kt lua..klo x,die akn spoilt my things lo..

popoeye ku...
silly face..look at me..im so fair !
yeah!kesian gk die ni..ari2 kne mrh..haha..salah i pon die yg mgalah..haha..
i loike !

0 comments: